.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم نوبخت ؛
سکان سازمان برنامه و بودجه استان قم در دستان یک مازندرانی
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه قم روز پنجشبه با حضور بهرام سرمست استاندار قم در سالن همایش های شهرداری برگزار شد که در این مراسم ضمن تجلیل از سید حسن رضوی ...

شمال نیوز:  با حکم  دکتر محمد باقر نوبخت ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور  دکتر محمود نوربخش به  عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم منصوب شد.

در این  حکم که در 23 دی ماه ابلاغ شده، با اشاره به تجربیات موفق و تجربیات ارزنده دکتر نوربخش در سازمان برنامه بودجه کشور ایشان به سمت  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم منصوب شدند

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه قم روز پنجشبه با حضور بهرام سرمست استاندار قم و رمضان پور نرگسی معاون امور مجلس ، توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه و مدیران استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، که در این مراسم ضمن تجلیل از سید حسن رضوی ، محمود نوربخش به عنوان رئیس جدید این سازمان معارفه شد.

نوربخش اصالتآ مازندرانی و اهل شهرستان نکا می باشد و پیش از این ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران و مشاور معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور را نیز به عهده داشته است.

رضوی هم اکنون به عنوان رئیس شرکت آب منطقه ای تهران منصوب شده ست


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1397
ضمن عرض تبریک به دکتر نوربخش وآرزوی توفیق برای او در این مسئولیت خطیر استان مقدس قم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.836 seconds.